0

در انتخاب لباس زنانه باید به چه مواردی دقت نمود ؟

لباسی که ما به تن می کنیم می تواند نشان دهنده نقاط مثبت شخصیت ما به فرد مقابلمان باشد . هنگامی که ما لباس مناسبی به تن داشته باشیم، موجب می شود که با اعتماد به نفس بیش تر با دیگران ارتباط برقرار کنیم .

همه آدم ها، چه آقایان و چه بانوان وقتی از آن ها تعریف می شود، احساس اعتماد به نفس و شادی بیش تری می کنند . در این بین بانوان تلاش بیش تری می کنند تا شیک پوش به نظر برسند، که این کار بسیار خوب است و نشان از روحیه شاد بانوان دارد .

لباس خریدن از جمله کارهایی است که بیش تر افراد علی الخصوص خانم ها برای انجام آن وقت زیادی می گذارند . تنوع پوشاک زنانه به قدری زیاد است که گاهی خرید یک لباس ساده چندین ساعت زمان می برد .

انتخاب لباس مناسب برای هر موقعیتی می تواند یک کار دلهره آور باشد . با وجود سبک ها، رنگ ها و پارچه های متنوع، انتخاب لباس مناسب کمی کار سختی می باشد . با این حال با چندین ترفند و نکته می توان لباس مناسب برای هر موقعیت را انتخاب کرد .

به طور کلی می توان گفت لباسی که می پوشیم باید برایمان آرامش روانی به همراه داشته باشد و همچنین موجب افزایش بازده کارایی ما شود . به این شرط که :

  • در لباسی که به تن داریم احساس راحتی کنیم .
  • لباس زیبنده ما باشد .
  • مناسب با موقعیتی باشد که می خواهیم به آن جا برویم .

احساس راحتی به این دلیل که ممکن است شما یک لباس را ساعت ها به تن داشته باشید .

زیبنده بودن یعنی که لباس باید با حالت چهره، فرم بدن و شخصیت شما هماهنگی داشته باشد .

مناسب بودن لباس با موقعیت به این دلیل که هر لباسی مناسب یک موقعیت است و نباید در مکان های دیگر مورد استفاده قرار گیرد .

لباس زنانه

لباس زنانه یکی از محصولات پرطرفدار و بسیار کاربردی است که برای انواع مختلف فعالیت ها و مناسبت ها قابل استفاده می باشد .

به عنوان تعریف ساده از لباس زنانه باید بگوییم که لباس زنانه نوعی لباس است که از دو قسمت بالا تنه و پایین تنه تشکیل شده است . بالا تنه این لباس از پیراهن یا بلوز بوده و پایین تنه شلوار یا دامن می باشد . ترکیب این دوقسمت با هم دیگر لباس بانوان را تشکیل می دهد .

انواع لباس های زنانه

لباس های زنانه را می توان بر اساس نوع لباس، جنس، طرح، رنگ، سبک و … دسته بندی کرد . به عنوان مثال، لباس های رسمی، کژوال، اسپرت، خانگی و مجلسی از انواع مختلف لباس های زنانه و دخترانه هستند .

قیمت لباس های زنانه

لباس های زنانه از تنوع بسیار بالایی برخوردار هستند و در طیف وسیعی از قیمت ها عرضه می شوند . قیمت محصولات بر اساس برند، پارچه، دوخت و … از یکدیگر متمایز می باشند . کاربران با هر بودجه ای می توانند به راحتی دست به انتخاب بزنند و لباس مورد علاقه خود را انتخاب کنند .

در این مقاله می خواهیم چندین نکته در هنگام خرید لباس زنانه را با شما به اشتراک بگذاریم تا شما نیز خریدی بهتر و موثرتر از لباس را تجربه نمایید .

  • آگاهی از فرم بدن : کسانی در انتخاب لباسشان موفق تر هستند که در زمان خرید لباس، از شکل و فرم بدن، رنگ پوست و رنگ موی خود آگاهی داشته باشند و بدانند که کدام رنگ و بافت با استایل صورت و بدنشان همخوانی بیش تری دارد .
  • دقت در سایز لباس : اگر می خواهید لباسی که انتخاب می کنید دوام زیادی داشته باشد از انتخاب لباس های جذب و تنگ بپرهیزید . البته لباس نباید خیلی هم بزرگ تر از سایز معمول ما باشد .
  • رفع و اصلاح نقاط ضعف بدن : لباس ها علاوه بر آن که پوششی زیبا برای ما به ارمغان می آورند، خاصیت استتار و اصلاح کنندگی نیز دارند . با انتخاب لباس مناسب می توانیم به داشتن یک اندام ایده آل و نسبی نزدیک شویم .
  • در نظر گرفتن قد و هیکل : اگر اندامتان بلندتر و باریک تر از حد معمول است و بخواهید لاغری کمی کم رنگ تر شود، باید از لباس هایی استفاده کنید که تنگ نباشند و به صورت آزاد  روی بدن حرکت کنند . به همین ترتیب برای افرادی که اندام توپر دارند بهتر است لباس دقیقا سایز آن ها باشد .
  • دقت در هماهنگی ست لباس : با ست کردن لباس و ایجاد هماهنگی میان قسمت های مختلف پوشش می توان ظاهری زیباتر و جذاب تر داشت .
  • در نظر داشتن فصل : نکته مهم بعدی در خرید لباس زنانه در نظر داشتن فصل است . به عنوان مثال لباس های مناسب فصل تابستان از پارچه های خنک و راحت دوخته می شوند، در حالی که لباس های زمستانه پارچه های گرم وضخیم دارند .
  • توجه به دکمه و زیپ لباس : نکته دیگر هنگام خرید لباس توجه به دکمه و زیپ لباس است، به طوری که در هنگام خرید از سالم بودن آن ها باید اطمینان حاصل کنیم .
  • توجه به دوخت لباس : در هنگام خرید لباس زنانه حتما به محل دوخت ها توجه کنید و از دو طرف مقداری پارچه را بکشید تا مطمئن شوید که دوخت ها محکم هستند .

کلام آخر

اگر در هنگام خرید لباس به نکاتی که برای خرید لباس شرح دادیم توجه نکنید، احتمال دارد در پایان احساس کنید که فقط پول خود را هدر داده اید و لباس مورد نظرتان را هم به دست نیاورده اید .

با مزون سارن مد بدون شک تجربه ای بی نظیر در خرید لباس زنانه خواهید داشت . با ورود به فروشگاه می توانید تمامی لباس ها و محصولات مزون سارن را مشاهده کرده و خرید خود را به صورت آنلاین انجام دهید . تیم پشتیبانی سارن مد در تمامی مراحل خرید به صورت آنلاین و تلفنی تا زمان تحویل کالا به مشتری همراه او هستند .

 آدرس فروشگاه اینترنتی سارن مد در زیر برایتان درج شده است .

www.sarenmode.com

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن