0

تاثیر رنگ ها در طراحی لباس ها

تاثیر رنگ ها در طراحی لباس ها

دانستن اصول رنگبندی در فشن برای داشتن ظاهری زیبا و جذاب تاثیر بسزایی دارد که نمی توان از آن چشم پوشی کرد . رنگ لباس هر فرد بیانگر شخصیت اوست . رنگ لباس افراد بیش تر از هر چیزی بر هیجانات تاثیر می گذارد و هیجانات افراد را به طور مستقیم تحت تسلط خود قرار می دهد . هر رنگ شخصیت روانشناسی کاملا مستقلی دارد .

آبی تیره : حس اقتدار و قدرت را بر می انگیزد . پوشیدن آبی تیره در جلسات و کنفرانس های سخنرانی عمومی بسیار ایده آل است . در چنین مکانی هایی باید از پوشیدن رنگ زرد دوری نمود، زیرا اثر معکوس ایجاد می کند .

زرد روشن : رنگی پر انرژی است که خوش بینی را منتقل می کند و برای مهمانی ها و رویدادهای خلاقانه و آرام بسیار مناسب است .

سبز تیره : رنگ ثروت و رشد است . از این رنگ هنگام مذاکره یا رفتن به مصاحبه های شغلی استفاده کنید .

قرمز: از همه پر رنگ تر است . رنگ قرمز از اعتماد به نفس یا ایجاد حس خطر، طیف وسیعی از احساسات را به بیرون منتقل می کند . در واقع زمانی که قرمز می پوشید یعنی خود را برای جلب توجه آماده کرده اید .

سفید : پاکی و خلوص را القا می کند و رنگی فعال است .

خاکستری : شخصیت مستقلی ندارد و یادآور ترس و یکنواختی است .

سیاه : تیره، غلیظ و غیر فعال است .

بنفش : رنگی عمیق و افسرده و مملوء از وقار و دلفریبی است . رنگ ملکه ها و بیش تر برازنده بانوان است .

صورتی : مهربانی و ملایمت رویایی و طبیعت زنانه و عاطفه را بیان می کند .

لباس مناسب هر مکان با توجه به موقعیت های مختلف

اگر شما عزیزان به دنبال آشنایی با لباس مناسب هر مکان هستید، بهتر است با ما در این مقاله همراه باشید .

قطعا پوشیدن لباس مناسب هر مکان یک هنر است . این هنر نشان دهنده این است که شما چگونه در شرایط مختلف و در مکان های مختلف خود را در معرض دید دیگران قرار می دهید .

لباس مناسب جشن عروسی

مراسم عروسی و جشن ها معمولا استایل مخصوص به خود را دارند . مردان همگی کت و شلوار بر تن می کنند و کروات یا پاپیون بر روی لباس خود می بندند . برای بانوان نیز بهتر است در جشن عروسی دیگران اصلا به سراغ لباس یا پیراهن های سفید نروند . زیرا این رنگ فقط مخصوص عروس است . تا حد امکان بانوان بهتر است از لباس های رنگی استفاده کنند .

لباس مناسب مهمانی غیررسمی

مردان برای این مراسمات بهتر است از لباس های اسپرت که شامل پیراهن مردانه دکمه دار و شلوار رسمی است، استفاده کنند . بانوان نیز در این مراسمات غیر رسمی می توانند از پیراهن های چین دار که بلندی آن به زانو می رسد، استفاده نمایند .

لباس مناسب مهمانی شام

برای این مهمانی هم می توانید همان لباس مهمانی غیررسمی تان را بپوشید . این که از میزبان هم توصیه ای برای انتخاب لباس بخواهید می تواند هوشمندانه باشد . اگر مهمانی یک جشن است به نحوی لباس بپوشید که استایلتان نه خیلی رسمی باشد نه خیلی معمولی، کمی زرق و برق و رنگ های شاد در لباس خالی از لطف نیست .

لباس مناسب مهمانی رسمی یا اداری

کارشناسان مد و فشن معمولا توصیه می کنند که در این مراسمات رسمی، بانوان از یک پیراهن معمولی یا یک ست بلوز و دامن مناسب استفاده کنند . همچنین مردان نیز بهتر است در این مراسمات رسمی و اداری از یک پیراهن یقه بسته به همراه کفش راحتی استفاده کنند . در این مراسمات نیاز است که رسمی و حرفه ای به نظر برسید .

چه رنگ هایی به چه نوع پوست هایی می آید ؟

بعضی به این دلیل که فکر می کنند لباس های رنگی به آن ها نمی آید یا به اشتباه فکر می کنند مشکی به آن ها بیش تر می آید، جرات و لذت پوشیدن رنگ های شاد را از دست می دهند و به رنگ های تیره محدود می شوند . حال آن که شخصیت افراد با پوشیدن لباس های رنگی بیش تر نشان داده می شود . بنابراین بهتر است که به جای محدود کردن خودتان به چند رنگ، به دنبال رنگ هایی باشید که به شما می آیند .

ایده مناسب برای تن پوست های گرم

افرادی که پوست تیره دارند، معمولا رنگ چشم ها و موهای آن ها تیره است . پس رنگ های تند و تیره مانند قرمز تیره، قهوه ای تیره، آبی تیره به آن ها نمی آید و در عوض رنگ های سفید، آبی روشن و طوسی برای آن ها فوق العاده است .

رنگ های مناسب برای تن پوست های سرد

اگر پوست شما سرد است، بهترین رنگ لباس برای شما آبی روشن، زمردی و بنفش تیره است . از دیگر رنگ لباس هایی که به رنگ پوست شما می آید رنگ هایی مانند آبی یخی، صورتی و … است .

رنگ های مناسب برای تن پوست های خنثی

از آن جا که شما تن پوست خنثی ای دارید، هر رنگ لباسی به شما می آید اما بهتر است که به دنبال رنگ های تیره و پخته تر به جای رنگ های روشن تر باشید . در واقع افراد دارای رنگ پوست خنثی تعداد انتخاب بیش تری برای رنگ لباس دارند چون اکثر رنگ لباس ها با رنگ پوست آن ها متناسب است .

سخن پایانی

شما با هر رنگ پوستی که هستید می توانید لباس مناسب خود را در مزون سارن پیدا کنید . من به شما پیشنهاد می دهم که به سایت سارن مد مراجعه نمایید و لباس های مورد علاقه خود را از این سایت تهیه کنید . آدرس سایت  فروشگاه اینترنتی  سارن مد را در زیر برایتان درج می کنیم تا در اسرع وقت سری به این سایت بزنید .

www.sarenmode.com

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن