0

با مد و استایل ماکسیمال بیش تر آشنا شوید .

استایل های مختلفی در دنیای مد وجود دارد که هر یک در دوران خاص با توجه به شرایط فرهنگی و اقتصادی جامعه پدید آمده اند . با توجه کردن به افراد اطرافتان متوجه خواهید شد که هر فردی سبک خاصی را برای انتخاب لباس هایش برگزیده است . یکی از این استایل ها، استایل ماکسیمال ( maximal style ) است که در این مقاله به توضیح این استایل خواهیم پرداخت .

استایل ماکسیمال ( maximal style ) چیست ؟

در دنیای مد استایل ماکسیمال ( maximal style ) را نقطه مقابل استایل مینیمال می دانند . این مد پاسخی به سادگی و راحتی استایل مینیمال می باشد . استایل ماکسیمال از جمله استایل های محبوب در دنیای مد و فشن است . این استایل متشکل از رنگ های تند و ترکیبات شلوغ است . استایل ماکسیمال ( maximal style ) یک استایل شلوغ و اغراق آمیز است که برای رسیدن به جذابیت از جزئیات استفاده می کند .

استایل ماکسیمال ( maximal style )، استایل سخت و هزینه بری نیست و به راحتی می توان آن را اجرا نمود . اما در مقابل استایل مینیمال، استایل گران قیمتی می باشد و برای قشر مرفه و ثروتمند تعریف شده است . با انتخاب چند تکه لباس متفاوت با رنگ ها و طرح های مختلف می توان استایل ماکسیمال ( maximal style ) را به وجود آورد .

استایل ماکسیمال ( maximal style ) از قاعده و قانون خاصی پیروی نمی کند و حتما نباید رنگ لباس های شما با هم تناسب داشته باشند، بلکه همزمان می توانید از لباس های مختلف و با رنگ های متفاوت استفاده کنید .

استایل ماکسیمال ( maximal style ) معمولا در میان سلبریتی ها و افراد معروف بسیار پرطرفدار است . استایل ماکسیمال شرایطی را فراهم کرده تا اشخاص برای انتخاب لباس بتوانند از کودک درون خود استفاده کنند .

ماکسیمال استایلی پرکاربرد برای فصل سرد است، زیرا پوشیدن چند لایه لباس در تابستان ایده مناسبی نمی باشد و به دلیل گرمای هوا کار بسیار دشواری است . در زمستان لایه لایه پوشیدن بیش تر از ترند، یک نیاز است .

 در این استایل همانطور که از نام آن پیداست حداکثر پوشش و اکسسوری ها در کنار هم قرار می گیرند که تشکیل دهنده یک تیپ شلوغ با رنگ های تند است .

لباس های ماکسیمال معمولا شامل پیراهن های بلند و گشاد، دامن های بلند و حجیم، شلوارهای گشاد، لگ چاکدار و لباس های چند لایه هستند .

معمولا در فشن شوی برندهایی مانند پرادا و گوچی خیلی زیاد از این استایل استفاده می شود . البته این موضوع به آن معنا نیست که استایل ماکسیمال در روزمره و استایل های خیابانی کاربرد ندارد، بلکه کاملا پرطرفدار است .

تاریخچه استایل ماکسیمال ( maximal style )

استایل ماکسیمال ( maximal style ) پس از استایل مینیمال پدیدار شده است . شروع دوران ماکسیمال در صنعت مد و فشن را می توان از دهه 1980 میلادی در نظر گرفت . امروزه ماکسیمالیسم با ترکیب رنگ های روشن و اکسسوری های مدرن جلوه تازه ای یافته و در صنعت مد طرفداران زیادی دارد .

ویژگی های استایل ماکسیمال ( maximal style )

  • استفاده از لباس های اورسایز و لباس های چند لایه از جمله مشخصات استایل ماکسیمال است .
  • پوشیدن رنگ های گرم و استفاده از رنگ های مختلف یکی دیگر از ویژگی های استایل ماکسیمال است .
  • به کار بردن اکسسوری های بزرگ با رنگی خاص که جلب توجه کند، از جمله ویژگی های این استایل می باشد . مانند گردنبند یا عینک بزرگ .
  • برای داشتن استایل ماکسیمال شما آزاد هستید تا لباس هایی با جنس های مختلف را به همراه هم بپوشید .

رنگ های مناسب استایل ماکسیمال ( maximal style )

از جمله رنگ های پر کاربرد در این استایل می توان به رنگ های قرمز، آبی، زرد و بنفش اشاره کرد . با توجه به این که در این استایل شلوغی مورد پسند است، می توان از رنگ های نئونی هم استفاده کرد . رنگ های براق چون بسیار جلب توجه می کنند، برای استایل ماکسیمال مناسب هستند .

چه کسانی بهتر است از این استایل استفاده کنند ؟

استایل ماکسیمال ( maximal style ) برای همه افراد مناسب نیست و بستگی به سلیقه هر شخص دارد . با این حال، افرادی که به دنبال استفاده از این استایل هستند، معمولا دارای شخصیت جسور و خلاق هستند که می توانند استایل های جدید را به راحتی بپذیرند .

افراد علاقه مند به این استایل معتقدند که جزئیات بسیار و شلوغ کردن استایل باعث جذابیت آن ها می شود . جرد لتو، یکی از افراد مشهور در استفاده از استایل ماکسیمال است .

تفاوت دو استایل مینیمال و ماکسیمال

می توان گفت که در استایل مینیمال، اکسسوری جایی ندارد . جدای از بحث سادگی آیتم ها در سبک مینیمال، این سبک از هر نوع زرق و برق و اکسسوری اضافه به دور است . اما در استایل ماکسیمال دست شما در استفاده از هر نوع و هر تعداد اکسسوری باز است .

استایل ماکسیمال ( maximal style ) در ایران

همان طور که گفته شد استفاده از استایل ماکسیمال جسارت می خواهد . در ایران افرادی هستند که از این استایل استفاده می کنند و با پوشیدن این لباس ها احساس شادی بیش تری می کنند .

سخن پایانی

استایل ماکسیمال ( maximal style ) شامل لباس هایی با رنگ های جیغ می باشد که به همراه اکسسوری مورد استفاده قرار می گیرند . برای استایل ماکسیمال شما محدودیت انتخاب ندارید، تنها نکته ای که باید به آن توجه کنید، پوشیدن لباس های شاد و رنگی به صورت چند لایه همراه با اکسسوری های شلوغ است .

برای داشتن استایل ماکسیمال ( maximal style ) می توانید به فروشگاه اینترنتی سارن مد مراجعه نمایید . در این فروشگاه انواع مختلفی از لباس های زنانه با جنس و طرح های متفاوت وجود دارند . فروشگاه سارن مد دارای سابقه چندین ساله در زمینه فروش لباس زنانه است و شما می توانید با اطمینان خاطر لباس های مورد نظر خود را خریداری کنید .

آدرس فروشگاه اینترنتی سارن مد : www.sarenmode.com

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن